
08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
15.05.2025
Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]
20.03.2025
W salonach marek LPP pojawiły się pojemniki na niepotrzebną odzież
29.01.2025
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
02.07.2024
LPP udostępnia vouchery na naprawę ubrań
28.05.2024
„Wear Your Story”: kampania edukacyjna LPP
28.03.2024
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]