![Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/michal-laskowski-142x0-c-default.jpg)
15.05.2025
Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]
15.05.2025
Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]
20.03.2025
W salonach marek LPP pojawiły się pojemniki na niepotrzebną odzież
29.01.2025
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
02.07.2024
LPP udostępnia vouchery na naprawę ubrań
28.05.2024
„Wear Your Story”: kampania edukacyjna LPP
28.03.2024
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
26.02.2024
LPP przygotowuje się na wdrożenie unijnej dyrektywy. Spółka rozszerza zbiórkę używanej odzieży na rynki zagraniczne
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]