![Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/michal-laskowski-142x0-c-default.jpg)
15.05.2025
Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]
15.05.2025
Ponad połowa przychodów ze sprzedaży zagranicznej. Jak Sinsay buduje swoją pozycję na świecie [WYWIAD]
20.03.2025
W salonach marek LPP pojawiły się pojemniki na niepotrzebną odzież
29.01.2025
„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
15.01.2025
Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
02.07.2024
LPP udostępnia vouchery na naprawę ubrań
28.05.2024
„Wear Your Story”: kampania edukacyjna LPP
28.03.2024
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
26.02.2024
LPP przygotowuje się na wdrożenie unijnej dyrektywy. Spółka rozszerza zbiórkę używanej odzieży na rynki zagraniczne
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]