
12.05.2021
Nie ma planety B: Levi’s rusza z nową, proekologiczną kampanią
12.05.2021
Nie ma planety B: Levi’s rusza z nową, proekologiczną kampanią
11.05.2021
Nowa Coca-Cola Zero Cukru w kolejnej odsłonie kampanii. W roli ambasadorki – Beata Kozidrak
10.05.2021
Ballantine’s w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi
07.05.2021
Mama Bear: W nowej kampanii IKEA niedźwiedź polarny przypomina o proekologicznych nawykach
07.05.2021
#OdKulis: Akcja „PSYjaciele w potrzebie” marki PsiBufet i Fundacji Karmimy Psiaki
06.05.2021
W Brukseli te outdoorowe plakaty zmieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe
05.05.2021
Koko Jambo: Nowy spot Lubelli z udziałem zespołu ludowego Jarzębina robi furorę w sieci
05.05.2021
Borys Szyc, Ewa Chodakowska i Odeta Moro mówią „#nieczekam107lat” i zwracają uwagę na problem nierówności płci
05.05.2021
Mikołaj Białek (GetHero): Co nas zaskoczyło? Nie obstawialiśmy walki o lody Ekipa w sieciach handlowych
04.05.2021
„Gazem zadusili, będą mnie nosili”: Nowa kampania Otwartych Klatek wzrusza plakatami autorstwa czternastoletniego chłopca
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka