
01.10.2025
Historyczny zjazd z Everestu i lekcja dla marek. Jak Andrzej Bargiel pokazuje siłę sponsoringu
01.10.2025
Historyczny zjazd z Everestu i lekcja dla marek. Jak Andrzej Bargiel pokazuje siłę sponsoringu
18.09.2025
IMM: Jak banki angażują internautów na Facebooku [ANALIZA]
08.09.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Maffashion to najcenniejsza kobieca marka osobista w polskiej branży modowej
26.08.2025
Demagog i IMM: Antyukraińska propaganda w polskojęzycznym internecie [RAPORT]
22.08.2025
IMM: Ponad 1,5 mln zasięgu fake newsa od Groka. Sprawa Joanny Dunikowskiej-Paź [ANALIZA]
13.08.2025
IMM: Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej [RAPORT]
06.08.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle”
30.07.2025
IMM: Quebonafide z zasięgiem 3,5 razy większym niż zagraniczne gwiazdy PGE Narodowego 2025 [ANALIZA]
18.07.2025
IMM: Polski astronauta ulubieńcem mediów i internautów [RAPORT]
15.07.2025
Ranking IMM i „Forbes Women”: Roxie Węgiel, Doda, Maryla Rodowicz najcenniejszymi markami z branży muzycznej
dzisiaj
„Avon Kontra Rak Piersi”: Maffashion promuje profilaktykę w wersji self-care
wczoraj
Google oferuje studentom bezpłatny, roczny dostęp do zaawansowanych narzędzi AI
wczoraj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
wczoraj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
4 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]