02.10.2025
Rooftop Revival: Heineken przekształca zapomniane przestrzenie na dachach w oazy do spotkań
02.10.2025
Rooftop Revival: Heineken przekształca zapomniane przestrzenie na dachach w oazy do spotkań
09.04.2025
The Flipper: Heineken® prezentuje etui, które odwraca telefon, gdy usłyszy „na zdrowie”
24.10.2024
The Boring App: Heineken zachęca uczestników koncertów do odłożenia telefonów i skupienia się na muzyce
02.08.2024
„Forgotten beers”: W Międzynarodowym Dniu Piwa Heineken twierdzi, że możesz zapomnieć o piwie
24.06.2024
Polskie studio kreatywne Lens That z sukcesem na Festiwalu Cannes Lions
21.06.2024
HeineCare: polisa ubezpieczeniowa, która chroni przed utratą piwa
13.06.2024
#OdKulis: doświadczenie AR-owe wokół projektu „Pub Museums” Heinekena
25.04.2024
Pub Museums: Heineken otwiera wirtualne muzea irlandzkich pubów
22.04.2024
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
07.09.2023
Lodówka dla graczy? Heineken chce chłodzić nie tylko komputery, ale i… piwo
dzisiaj
W STS Club liczy się bardziej. Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
dzisiaj
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
dzisiaj
Fundacja K.I.D.S. przedstawia platformę online, która pomaga rodzicom przygotować się do wizyty w szpitalu
dzisiaj
VIII edycja akcji #WszyscyDoWioseł – Bądź dobry na co dzień i w sieci
wczoraj
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]