
18.06.2025
Ciałozmienna: kampania społeczna, która odczarowuje temat ciała po ciąży
18.06.2025
Ciałozmienna: kampania społeczna, która odczarowuje temat ciała po ciąży
09.09.2021
Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży – ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej FASOFF
23.04.2021
Aplikacja Preglife, czyli szwedzki game changer dla przyszłych rodziców podbija polski rynek
24.07.2019
Artegence z kampanią społeczną „Lepszy Start dla Twojego dziecka” dla ZP PPS
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka