15.04.2024
Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej rusza z projektem „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
15.04.2024
Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej rusza z projektem „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
06.02.2023
Dzień Bezpiecznego Internetu – TikTok uruchamia kampanię edukacyjną #ZłapDystans
18.10.2022
Projekt społeczny „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Martyny Wojciechowskiej z rekordowym dotarciem
05.10.2022
Druga odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”
31.08.2022
LPP i Ubrania do Oddania ruszają ze zbiórką odzieży w salonach swoich marek
19.04.2022
#OdKulis: Kampania LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”
16.03.2022
„Jesteśmy piękni, czyniąc dobro” – Douglas rusza z cyklem podcastów
06.05.2021
Martyna Wojciechowska ambasadorką marki Triumph
29.07.2019
Ruszyła kampania marki Lipton z udziałem Martyny Wojciechowskiej
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
wczoraj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland