
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
09.09.2024
„Oby było chore!”: Fundacja Dom w Łodzi, Teatr Polski w Poznaniu i Kompania Piwowarska wspólnie w kampanii z okazji Światowego Dnia FAS
09.09.2021
Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży – ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej FASOFF
09.09.2020
W Światowy Dzień FAS Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przestrzega kobiety w ciąży przed nieuleczalnymi skutkami picia alkoholu
08.09.2020
Nie pij w ciąży! Ruszyła kampania społeczna FASOFF
10.09.2019
Bądź FASOFF! – ruszyła kampania społeczna zapobiegająca FAS
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]