
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
17.09.2021
GIRL POWER – wspieraj kobiety, dzięki nowej kolekcji answear.LAB
05.08.2021
Labcon z obsługą PR dla Fundacji Projekt Kobiety
21.01.2020
Genewa „feminizuje” znaki drogowe – zamiast męskich postaci pojawią się te żeńskie
23.09.2019
Chcę dla niej lepszego świata – kampania o tym, jak kobiety budują lepszą przyszłość
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media