07.03.2024
Kappahl Group po raz siódmy angażuje się w ekologiczną inicjatywę One Bag Habit i promuje zrównoważony rozwój
07.03.2024
Kappahl Group po raz siódmy angażuje się w ekologiczną inicjatywę One Bag Habit i promuje zrównoważony rozwój
06.02.2024
Boss wykorzystuje hologramy w kampanii reklamowej
11.12.2023
Zara w ogniu krytyki. Wszystko przez nową kampanię nawiązującą konfliktu w Strefie Gazy
27.11.2023
Raport pt. „Unfolding AI — New Worlds of Fashion” (Vogue Business) | Analiza
22.11.2023
Polska marka modowa Vistula debiutuje z NFT
08.11.2023
„Paragony wpływu”, czyli o tym, jak szwedzka marka odzieżowa chce walczyć o czystą planetę
06.11.2023
Modelka o azjatyckich korzeniach upodobniona do Europejek przez AI. Autorem przeróbki jest projektant Michael Costello
26.10.2023
Aneta Wikariak Dyrektotką Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska
25.10.2023
Victoria’s Secret wraca do korzeni. Do reklam powrócą Aniołki
20.10.2023
NIE SZUKAJ DZIURY W CAŁYM! Już ją znaleźliśmy i naprawiliśmy
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia