21.03.2023
Filip Gapiński dołączył do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist
21.03.2023
Filip Gapiński dołączył do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist
22.03.2022
Fantasyexpo wyodrębnia nowy gamingowo-esportowy brand „GAM3RS_X”
16.03.2022
Mateusz Górecki: (WE!RE Fantasy): Przeprowadziliśmy kampanię gamingową z… Robertem Makłowiczem (podcast)
22.02.2022
Dawid Bojarski (CD-Action): Streamerzy i YouTuberzy spowodowali odpływ reklamodawców, ale od pewnego czasu jest stabilnie
22.02.2022
Fantasyexpo tworzy nowy brand – WE!RE FANTASY
19.01.2022
Marie dołącza do Fantasyexpo
10.01.2022
Charytatywne streamy na rzecz Fundacji DKMS powracają
23.11.2021
PGL Major Stockholm 2021 rekordowym turniejem CS:GO
18.11.2021
Brief w kampanii influencerskiej – czy to konieczność?
09.11.2021
Mastercard włącza się do gry – gaming w Bezcennych Chwilach
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean