
14.03.2019
Na przystankach w Poznaniu pojawią się naklejki, które pokażą rzeczywisty czas przyjazdu autobusu lub tramwaju
14.03.2019
Na przystankach w Poznaniu pojawią się naklejki, które pokażą rzeczywisty czas przyjazdu autobusu lub tramwaju
10.09.2014
Płatności zbliżeniowe w całej Europie do 2020 r.
20.03.2014
Zbliżamy się do siebie
06.02.2014
Nowe technologie na przełomie 2013/2014
04.11.2013
NFC w nowej kampanii Monte
29.08.2013
StickyMe – aplikacja wykorzystująca NFC od Positive Power
13.05.2013
15 nowych zastosowań NFC w 30 godzin
09.05.2013
NFC to nie tylko płatności mobilne
15.04.2013
Isobar Create Warsaw – pierwszy w Polsce hackathon związany z technologią NFC
11.04.2013
Retail in mobile – narzędzia marketingu mobilnego wykorzystywane przez hipermarkety 2/2
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu