
09.03.2021
Aliganza realizuje kampanię dla Bonprix
09.03.2021
Aliganza realizuje kampanię dla Bonprix
07.08.2020
Aliganza rozpoczyna współpracę z marką Gabriella
06.08.2020
„Świat po pandemii a przyszłość mody. Jak będzie rozwijać się branża w erze post COVID – prognozy ekspertów” – ekspercki ebook agencji Aliganza
16.03.2020
Komunikacja marek modowych w dobie koronawirusa
19.12.2019
Marketing w branży modowej na przełomie 2019/2020
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu