08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
25.08.2025
AI w praktyce: jak marka Komfort wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii „Jesteśmy od usług”
28.03.2025
Największy wybór! Najlepsze marki! Satysfakcja – Komfort przedstawia ofertę ekspresowego remontu
07.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: Komfort
11.12.2024
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki
02.12.2024
Finał Black Sales Weeks w Komfort. Satysfakcjonujące zakończenie kampanii
06.11.2024
Black Sales Weeks w Komfort. Kampania pełna satysfakcjonujących ofert
29.10.2024
#OdKulis: „Satysfakcja”, czyli kampania sieci sklepów Komfort wyprodukowana przy użyciu AI
Art. sponsorowany
05.07.2024
Konrad Jezierski (Komfort): Jeżeli coś da się zmierzyć, to znaczy, że da się to zrobić lepiej
19.06.2024
Komfort rusza z kampanią reklamową „Satysfakcja” wyprodukowaną przy użyciu technologii 3D i AI
3 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
3 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
3 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
4 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
5 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025