
25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
11.07.2023
K2 Precise wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego
28.02.2023
Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise
27.10.2022
Katarzyna Chmielewska-Walas content team leaderem w K2 Precise
15.09.2022
Czy kampanie TV i digital video opłacają się w e-commerce? Raport K2 Precise
22.02.2022
Kacper Gilarowski jako head of martech w K2 Precise
25.08.2021
K2 Precise: Core Web Vitals istotną zmianą dla wydawców [raport]
24.06.2021
Kacper Skrzypiec – Nowak został SEM team leaderem w K2 Precise
28.01.2021
K2 Precise powiększa zespół E-commerce
18.01.2021
Mateusz Rzetecki został nowym SEO&CM directorem agencji K2 Precise
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]