
08.04.2025
Dlaczego dziś potrzebujemy influencer marketingu? Jak nano i mikroinfluencerzy przekształcają podejście do reklamy
08.04.2025
Dlaczego dziś potrzebujemy influencer marketingu? Jak nano i mikroinfluencerzy przekształcają podejście do reklamy
07.09.2020
Grupa mikroinfluencerów czy jeden makroinfluencer – kogo zaangażować do kampanii influencerskiej?
21.02.2020
Michael Bloomberg zatrudnia mikroinfluencerów do swojej kampanii prezydenckiej
dzisiaj
IAB Polska: w suplemencie do „Dobrych Praktyk Viewability” poznasz wskaźnik 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media