08.12.2020
Marketing w branży modowej na przełomie 2020/2021
08.12.2020
Marketing w branży modowej na przełomie 2020/2021
16.04.2020
Budowanie wizerunku marki modowej: NAGO
31.03.2020
WHO przejęło media społecznościowe marki Gucci, by edukować na temat koronawirusa
30.03.2020
Kolejne wydarzenia odwoływane z powodu koronawirusa – tym razem chodzi o tygodnie mody męskiej i haute couture
27.03.2020
Grupa Calzedonia i koncern LVMH walczą z koronawirusem – produkują maseczki ochronne i żele antybakteryjne
26.03.2020
Vogue Polska z kolejną odsłoną akcji #zostanwdomuzvogue wspiera polskich projektantów
25.02.2020
Budowanie wizerunku marki modowej: Gym Hero
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]