
10.12.2021
Opaski na rękę dla zaszczepionych klientów. Niemieccy sprzedawcy popierają kontrowersyjny pomysł
10.12.2021
Opaski na rękę dla zaszczepionych klientów. Niemieccy sprzedawcy popierają kontrowersyjny pomysł
22.09.2021
Ciężarówka fikcyjnego domu pogrzebowego z napisem „Nie daj się zaszczepić”. Kto naprawdę stoi za akcją?
22.09.2021
Pierwsza w Polsce restauracja zakazuje wstępu dla niezaszczepionych
09.09.2021
Antyszczepionkowa komunikacja w reklamie piwa Mentzen
19.08.2021
Młodzi rodzice z Japonii wysyłają swoim rodzinom torby ryżu w kształcie dzieci
05.07.2021
Nowe oblicze koronamarketingu – bonusy i zniżki tylko dla zaszczepionych
17.03.2020
Koronamarketing, czyli jak marki radzą sobie w czasach zarazy
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]