Marketing marek premium Justyna Adamczyk (SEC Newgate CEE): Hasło „luksus umiera ostatni” nigdy nie było bardziej prawdziwe 21.01.2022 sprzedaż Kampanie marki luksusowe Marketing marek premium Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Outdoor Durex stworzył „erektometr”, który rejestruje liczbę zaszczepionych na COVID-19 01.10.2021 Outdoor billboard OOH Durex Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Zooplus w nowej kampanii pokazuje świat oczami zwierząt i zachęca do zakupów online 17.09.2021 Pressroom E-commerce zakupy online Zwierzęta Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Aż 70% Polaków obawia się kolejnego lockdownu [badanie] 16.11.2020 Pressroom raport badanie SW Research Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Digital Future – wprowadź markę do cyfrowego świata 17.08.2020 marketing marka Artykuł sponsorowany agencja Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Kampania Coca-Cola prezentuje swój manifest o nowej rzeczywistości w kampanii po lockdownie 31.07.2020 Coca-Cola reklama spot Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Life in Lockdown: Uwięzione zwierzęta „opowiadają” o swoim losie głosami Brytyjczyków podczas lockdownu 29.07.2020 kampania społeczna Kampania Zwierzęta Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Marketing online dzieje się u nas w domach 09.06.2020 marketing reklama Kreatywność online Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Kampania The Lockdown: Teatr 21 przeciw społecznemu wykluczeniu ludzi z niepełnosprawnościami 08.06.2020 Pressroom kampania społeczna f25 spot Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka A Little Brighter Inside: TikTok rusza z nową kampanią i pokazuje kreatywne sposoby na spędzenie kwarantanny 19.05.2020 aplikacja Kampania Suszonka akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka IKEA przygotowała instrukcje na stworzenie nietypowych miejsc do zabaw dla dzieci 14.05.2020 dzieci Ikea Kampania Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Burger King „cenzuruje” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu 22.04.2020 Kampania Burger King Suszonka akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania