
03.06.2025
Zasięg kontra zaangażowanie. Powyborcza analiza aktywności reklamowych
03.06.2025
Zasięg kontra zaangażowanie. Powyborcza analiza aktywności reklamowych
03.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 24 a 30 marca 2025 r. [BADANIE]
10.07.2020
Jeden X ma znaczenie: Rafał Trzaskowski w nowym spocie zachęca do udziału w wyborach
10.07.2020
II tura wyborów: analiza obecności kandydatów w mediach
09.07.2020
Andrzej Duda stworzył „grę” z Rafałem Trzaskowskim w roli głównej
24.06.2020
Przedwyborcza gorączka, czyli jak Trzaskowski i Duda walczą na spoty wyborcze
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]