02.06.2021
WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu
02.06.2021
WarnerMedia i Discovery – znamy logo i hasło nowego koncernu
27.04.2021
Koncern Unilever stworzył dezodorant z myślą o osobach niepełnosprawnych
29.06.2020
Produkty L’Oreal już nie będą „wybielały” ani „rozjaśniały” z uwagi na rasistowskie konotacje
25.06.2020
Kolejne marki zmienią swoje nazwy przez rasizm – tym razem dwie należące do koncernu Nestlé
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025