
19.09.2023
Wystartowało badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowe!
19.09.2023
Wystartowało badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowe!
23.08.2021
PIAP: Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19 – edycja 2021 [badanie]
12.04.2021
Nowi członkowie PIAP
22.02.2021
PIAP odmraża upominki reklamowe
12.01.2021
Premiera najnowszego Katalogu PIAP 2021
25.11.2020
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
23.09.2020
PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie planowanych zmian dotyczących podwójnego opodatkowania spółek komandytowych
03.08.2020
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]