
31.08.2021
Społeczna kampania edukacyjna Złota Wstążka w walce z białaczką u dzieci
31.08.2021
Społeczna kampania edukacyjna Złota Wstążka w walce z białaczką u dzieci
05.10.2020
Pierwsza w Polsce Kampania Złotej Wstążki zakończona – ponad 5 milionów Polaków dowiedziało się o nowotworach dziecięcych i wyzwaniach w ich leczeniu
04.09.2020
„Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” oraz Radio TOK FM patronują kampanii „Złota Wstążka” na rzecz dzieci dotkniętych chorobą nowotworową
03.09.2020
iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki” i wprowadza nową funkcjonalność do aplikacji
02.09.2020
By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”
02.09.2020
Ruszyła Kampania Złotej Wstążki
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]