25.11.2021
Kolektyw Szeptszum zwraca uwagę na nadmierny konsumpcjonizm w akcji „Już wszystko mam”
25.11.2021
Kolektyw Szeptszum zwraca uwagę na nadmierny konsumpcjonizm w akcji „Już wszystko mam”
27.11.2020
#jużwszystkomam – kolektyw Szeptszum z okazji Black Friday zwraca uwagę na rzeczy, którymi się otaczamy
29.09.2020
Martyna Zastawna (Szeptszum): Naszym zadaniem jest zmieniać organizacje tak, aby miały one realny wpływ na poprawę środowiska
23.09.2020
Szeptszum – nowa, ekologiczna i odpowiedzialna inicjatywa na rynku marketingowym w Polsce
dzisiaj
Jakub Zajdel ponownie EMEA President sieci IPREX Global Communication
dzisiaj
„Opłaca się świętować każdego dnia”: Lidl prezentuje międzynarodową kampanię świąteczną
dzisiaj
Pop-up store’y AliExpress w Warszawie
2 dni temu
Co szósty Polak bardzo rzadko spotyka się z informacjami o polskich innowacjach [BADANIE]
2 dni temu
Jeszcze więcej treści generowanych przez sztuczną inteligencję. Vibes i aplikacja Meta AI już dostępne w Europie