
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
27.02.2024
Dyskontowa afera trwa. Plakaty Biedronki zajęte przez komornika
11.10.2022
Sklepy dyskontowe zyskują klientów dzięki inflacji [raport]
26.09.2022
Biedronka najchętniej odwiedzanym dyskontem spożywczym [raport]
01.07.2022
Biedronka wypuszcza pierwszą kolekcję ubrań
15.06.2022
Lidl pozywa Tesco. Chodzi o wykorzystywanie znaku towarowego
09.06.2022
Polacy zmieniają nastawienie do dyskontów. Bardziej liczy się promocja niż szyld sklepu [raport]
08.02.2022
Biedronka startuje z loterią, w której klienci mogą wygrać mieszkanie
15.09.2021
Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów
14.07.2021
Biedronka będzie sprzedawać również w niedziele. Wszystko dzięki współpracy z Pocztą Polską
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]