
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
27.02.2024
Dyskontowa afera trwa. Plakaty Biedronki zajęte przez komornika
11.10.2022
Sklepy dyskontowe zyskują klientów dzięki inflacji [raport]
26.09.2022
Biedronka najchętniej odwiedzanym dyskontem spożywczym [raport]
01.07.2022
Biedronka wypuszcza pierwszą kolekcję ubrań
15.06.2022
Lidl pozywa Tesco. Chodzi o wykorzystywanie znaku towarowego
09.06.2022
Polacy zmieniają nastawienie do dyskontów. Bardziej liczy się promocja niż szyld sklepu [raport]
08.02.2022
Biedronka startuje z loterią, w której klienci mogą wygrać mieszkanie
15.09.2021
Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów
14.07.2021
Biedronka będzie sprzedawać również w niedziele. Wszystko dzięki współpracy z Pocztą Polską
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]