
4 dni temu
LEGO zbudowało dla Igi Świątek ogromną truskawkę z okazji wygranej na Wimbledonie
4 dni temu
LEGO zbudowało dla Igi Świątek ogromną truskawkę z okazji wygranej na Wimbledonie
5 dni temu
Reakcje marek na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie 2025 [PRZEGLĄD]
02.07.2025
„Advantage Audi”: Audi z minimalistyczną kampanią OOH na Wimbledonie
13.03.2025
#NMInsights Tenis rośnie w siłę, ale Robert Lewandowski wciąż na szczycie: sportowe trendy w Polsce
04.03.2025
OSHEE głównym partnerem Igi Świątek
09.07.2024
„The Weight of Inequity”: Engie tworzy 20 razy cięższą rakietę tenisową, by zwrócić uwagę, ile może „ważyć” nierówne traktowanie kobiet w sporcie
31.05.2024
LEGO zbudowało makietę kortu tenisowego na urodziny Igi Świątek
15.04.2024
Iga Świątek pierwszą ambasadorką marki Lancôme w Polsce
19.03.2024
TERMOton oficjalnym sponsorem Magdaleny Fręch
18.03.2024
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce