
08.01.2025
„Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”: OLX Praca z kampanią na temat inkluzywności w zatrudnianiu
08.01.2025
„Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”: OLX Praca z kampanią na temat inkluzywności w zatrudnianiu
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
05.12.2024
Priders.pl: Siła nabywcza osób LGBTQIAP+ to aż 189 mld zł rocznie [RAPORT]
16.09.2024
Inkluzywność i polityka DEI – czy przestają się opłacać firmom [OPINIE]
12.08.2024
Inkluzywny pokaz podczas Copenhagen Fashion Week 2024. Na wybiegu wystąpiła niewidoma modelka
29.07.2024
BLIK wspiera inkluzywność na OFF Festival w Katowicach
23.07.2024
Pierwsza niewidoma lalka od Barbie®
04.06.2024
„Tęczniej z dumy”: kampania Kuboty z okazji pride month
12.04.2024
Jak wspierać neuroróżnorodne zespoły [PORADNIK]
19.01.2024
Czego Kubuś Puchatek może nas nauczyć o prostym języku?
wczoraj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
2 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
2 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
2 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
2 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]