21.03.2025
The Hidden Eye Test: reklama, dzięki której można zbadać wzrok
21.03.2025
The Hidden Eye Test: reklama, dzięki której można zbadać wzrok
20.02.2025
„Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”: kampania, która przekonuje, że pasja nie ma granicy wieku
03.09.2021
Ruszyła najnowsza kampania edukacyjna polskiej marki okularów MUSCAT
11.06.2021
Startuje kampania społeczna „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie”
27.04.2021
„Włącz ochronę oczu” – katalog dobrych nawyków Huawei i PTOO trafia do poradni psychologiczno-pedagogicznych w kraju
13.04.2021
Jak dbać o oczy przed ekranem laptopa? Huawei i Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki edukują w kampanii „Włącz ochronę oczu”
11.02.2021
Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez Hoya i Seiko
3 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
3 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
3 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
4 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
5 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025