![IMM: Wybory prezydenckie 2025. Kandydaci na Prezydenta RP w mediach [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/kandydaci-rp-2025-142x0-c-default.jpg)
21.03.2025
IMM: Wybory prezydenckie 2025. Kandydaci na Prezydenta RP w mediach [BADANIE]
21.03.2025
IMM: Wybory prezydenckie 2025. Kandydaci na Prezydenta RP w mediach [BADANIE]
27.02.2025
Instytut Monitorowania Mediów: Najbardziej opiniotwórcze media stycznia 2025
26.02.2025
Planowanie mediów, kreacji i budżetu – czy leci z nami pilot?
20.02.2025
Total Reach 360°: „Super Express” z największym zasięgiem łącznym [BADANIE]
30.01.2025
IMM: wizerunek Jerzego Owsiaka w mediach [RAPORT]
28.01.2025
Startuje Radio Super Express – internetowe radio informacyjne
07.01.2025
Ewa Świstuniuk na czele zarządu Radia 357
27.11.2024
#NMInsights PwC: Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2024-2028 [RAPORT]
25.11.2024
Planowanie mediów – jak uniknąć pułapek i zmaksymalizować efektywność [PORADNIK]
20.11.2024
GroupM: Siła sygnalizowania mediów – supermoce telewizji, prasy czy TikToka [BADANIE]
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu