
25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
25.09.2023
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
23.02.2023
K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International „Prawa człowieka łamane są w ciszy”
27.01.2023
Awanse w K2 Create
21.11.2022
Czy marketerzy są gotowi na metaverse?
09.11.2022
K2 Create walczy o koniec chowu klatkowego
20.10.2022
K2 Create stawia na metaverse
09.09.2022
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
08.08.2022
Carrefour w kampanii „Mądry Obiad do 5 zł za osobę” z Katarzyną Bosacką pokazuje, jak tanio gotować
06.07.2022
K2 Create odpowiada za digitalową kampanię Pepsi
12.04.2022
K2 Create poszerza swój zespół
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]