16.04.2020
Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch? – ruszyła nowa kampania Fundacji Panoptykon
16.04.2020
Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch? – ruszyła nowa kampania Fundacji Panoptykon
30.09.2019
TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marka Zlatý Bažant
28.06.2019
TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marki Lactacyd
02.04.2019
TWIN digital collective po wygranym przetargu kontynuuje współpracę z Warką Radler
14.12.2017
Turniej Króla – aktywacja Królewskiego w pełni realizowana na Messangerze
28.10.2016
TWIN .digital collective rozszerza współpracę z Rainbow
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców