21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
27.10.2023
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Znamy wyniki 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”
28.09.2023
Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę
08.03.2023
Przychody największych na świecie detalistów wzrosły o 8,5 proc.
24.01.2023
Deloitte: Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi [raport]
21.09.2022
W 2021 r. liczba transakcji fuzji i przejęć w branży osobistych dóbr luksusowych wzrosła o 22 p.p. względem poprzedniego roku
09.09.2022
W 2021 r. firmy z branży mody i dóbr luksusowych osiągnęły 19-proc. wzrost przychodów r/r [raport]
12.04.2022
Deloitte: Prawie 1/3 Polaków nie zdaje sobie sprawy z faktu posiadania subskrypcji [raport]
07.04.2022
Digitalizacja i zrównoważony rozwój napędzają inwestycje w branży dóbr luksusowych
30.11.2021
Prawie dwie trzecie konsumentów preferuje marki dostrzegające problem nierówności społecznych
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]