
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
12.08.2022
Zdjęcia bez zgody i retusz – kontrowersje wokół hiszpańskiej „ciałopozytywnej” kampanii
03.08.2022
Influencerki w ciałopozytywnej kampanii Lactacyd
17.03.2022
Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
17.02.2022
Victoria’s Secret z ciałopozytywną kampanią. W sesji wystąpiła modelka z zespołem Downa
15.02.2022
„Żaden rozstęp ani fałdka nie powinny obniżać samooceny”. Decathlon podsumowuje noworoczną kampanię
05.11.2021
„Moje ciało to moja siła i jednocześnie słabość” – Bedoes we wspólnym performance z marką Porsche
05.11.2021
Pierwszy pokaz mody Gucci z modelkami plus size
21.07.2021
Przegląd kampanii, które łamały kanony piękna
16.07.2021
ASOS zatrudnia modelkę z trądzikiem do promowania swoich produktów
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]