07.03.2023
Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Raport Streetcom „Marka jest kobietą”
07.03.2023
Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Raport Streetcom „Marka jest kobietą”
24.01.2023
Bank BNP Paribas zbadał feminatywy w codziennym języku Polaków
05.10.2021
Historia kierowcy i… kierowczyni. Prof. Bralczyk komentuje kampanię firmy Uber
28.07.2021
Język ofert pracy – kobiety o feminatywach. Badanie Pracuj.pl
wczoraj
T-Mobile prezentuje szkolenia „Cyfrowy świat dla każdego”: idealny prezent na święta
3 dni temu
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
3 dni temu
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago
3 dni temu
Żabka rozszerza „Wygodne usługi”: online zamówisz poprawki krawieckie
6 dni temu
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025