
07.03.2023
Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Raport Streetcom „Marka jest kobietą”
07.03.2023
Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Raport Streetcom „Marka jest kobietą”
24.01.2023
Bank BNP Paribas zbadał feminatywy w codziennym języku Polaków
05.10.2021
Historia kierowcy i… kierowczyni. Prof. Bralczyk komentuje kampanię firmy Uber
28.07.2021
Język ofert pracy – kobiety o feminatywach. Badanie Pracuj.pl
2 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
2 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media
2 dni temu
Plus wkracza na TikToka
3 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
3 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”