
25.02.2025
Mięso króluje na polskich stołach. W 2024 roku wydaliśmy na nie 34 miliardy złotych
25.02.2025
Mięso króluje na polskich stołach. W 2024 roku wydaliśmy na nie 34 miliardy złotych
05.09.2022
Haarlem jako pierwsze miasto na świecie zakazuje reklam mięsa
11.08.2022
Czy na polskim rynku jest jeszcze miejsce dla mięsa ekologicznego?
01.08.2022
[Aktualizacja] Produkty roślinne we Francji nie będą mogły być nazywane „hamburgerami” czy „stekami”
29.07.2022
Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum od MullenLowe Warsaw
29.11.2021
Sokołów produkuje żywność hybrydową. Czy to dobre rozwiązanie dla fleksitarian?
26.11.2021
Kultowa pasztetowa bohaterką kampanii radiowej. Jest konkurs i dedykowana piosenka
10.11.2021
Lidl Polska zmienia opakowania mięsa mielonego, redukując plastik o 73%
19.10.2021
Bolt Food rzuca wyzwanie mięsożercom podczas Tygodnia Roślinożerców
19.10.2021
Kaufland wprowadza własną klasyfikację chowu kurczaków
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV