24.06.2024
Doświadczenia przetargowe agencji PR [RAPORT]
24.06.2024
Doświadczenia przetargowe agencji PR [RAPORT]
11.06.2024
ZFPR: Wzrosły wynagrodzenia i stawki w agencjach PR [BADANIE]
15.05.2024
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
06.06.2023
#PRCrush – zakochaj się w public relations
25.02.2022
Wspólne oświadczenie PSPR, SAPR i ZFPR w sprawie inwazji na Ukrainę
16.02.2022
IAA Polska, SKM SAR i ZFPR apelują w sprawie koncesji kanału TVN7
20.12.2021
Apel IAA Polska, SAR i ZFPR do Prezydenta RP dotyczący zawetowania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji uchwalonej 17 grudnia 2021 r.
30.07.2020
Raport PR z rankingiem agencji za rok 2019
09.04.2020
Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
24.10.2019
Wystartował konkurs na Nagrodę Publiczności w Złotych Spinaczach 2019
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni