Pressroom Marketing w czasie recesji: dostrzeganie pozytywnych stron spowolnienia gospodarczego 25.10.2022 Pressroom reklama media Nielsen Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom 6 wskazówek, jak uzyskać lepsze wyniki ROI 20.10.2022 Pressroom targetowanie ROI reklama Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Reklama Nielsen wprowadza w Polsce nowy pomiar reklam telewizyjnych oraz narzędzie Total Ad Ratings 12.10.2022 Reklama internetowa crossmedia reklama media Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom 50% wykorzystania wydatków w zakresie planów medialnych zagraża maksymalnemu zwrotowi z inwestycji [raport] 10.10.2022 Pressroom badanie reklama inwestycja Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Streaming najbardziej inkluzywną formą nadawania programów według społeczności LGBTQ+ 02.08.2022 Pressroom media Nielsen streaming Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Badanie Meta: długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki 29.07.2022 Pressroom badanie reklama Nielsen Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Firmy zainwestują ponad 50% więcej w digital marketing 05.05.2022 Pressroom reklama Nielsen Rynek reklamowy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nielsen: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorców (audience data) 12.04.2022 Pressroom marka raport Nielsen Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem 23.09.2021 Pressroom Gemius TVP Nielsen Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen 13.04.2021 Pressroom badanie efektywność Nielsen Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nielsen świętuje 25 lat pomiaru mediów w Polsce 31.03.2021 Pressroom raport badanie Nielsen Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Nielsen z pierwszą lokalną certyfikacją Digital Ad Ratings 08.12.2020 Pressroom badanie reklama Nielsen Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Po 20 latach Kevin nie będzie sam w domu [badanie] 07.12.2020 Pressroom badanie Nielsen telewizja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nielsen: Chcemy być poinformowani [badanie] 01.12.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nielsen: zdrowa żywność rośnie w siłę 21.01.2019 Pressroom badania Nielsen żywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nielsen: Kinder Niespodzianka ulubioną słodkością Polaków 16.01.2019 Pressroom raport Nielsen słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania