
08.01.2024
„Pojawienie się algorytmów AI mocno namieszało w gaming marketingu“. FRENZY podsumowuje 2023 rok
08.01.2024
„Pojawienie się algorytmów AI mocno namieszało w gaming marketingu“. FRENZY podsumowuje 2023 rok
01.12.2023
Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą jak komunikować się z graczami
11.01.2022
Tomasz Borowski nowym PR managerem we FRENZY
03.11.2021
Polska transmisja PGL Major przyjazna osobom Głuchym
01.10.2021
ESE podpisuje list intencyjny w sprawie przejęcia firmy Frenzy Sp. z o.o.
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]