![Meta pozbywa się fact-checkerów. Jak decyzja wpłynie na poziom dezinformacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/1-2-142x0-c-default.jpg)
10.01.2025
Meta pozbywa się fact-checkerów. Jak decyzja wpłynie na poziom dezinformacji w social mediach [OPINIE]
10.01.2025
Meta pozbywa się fact-checkerów. Jak decyzja wpłynie na poziom dezinformacji w social mediach [OPINIE]
17.11.2023
TikTok i Demagog łączą siły w walce z dezinformacją
17.11.2021
Małgorzata Kilian (Demagog): Przestaliśmy być krytyczni – bezmyślnie scrollujemy, lajkujemy i udostępniamy
25.10.2021
„Nie bądź botem. Włącz myślenie” – nowa kampania społeczna Stowarzyszenia Demagog
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]