![#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/05/httpsnowymarketing.plinfluencerka-z-misja-karina-barszczewska-medycyna_na_obcasach-59_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
14.05.2024
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
14.05.2024
#NMInsights: Badania Krajowego Instytutu Mediów nad fake newsami [RAPORT]
09.01.2023
Podsumowanie dwóch lat działalności Krajowego Instytutu Mediów
25.10.2022
KIM zakończył badanie poziomu przygotowania Polaków do nowego standardu odbioru telewizji naziemnej DVBT2/HEVC
14.07.2022
Tylko 13,8% seniorów korzysta z laptopa albo notebooka [raport KIM]
19.01.2022
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
08.11.2021
Michał Włodarczyk dyrektorem operacyjnym Krajowego Instytutu Mediów
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]