![#NMInsights Made For Restaurant: 10 totalnie zaskakujących zjawisk w polskich restauracjach AD 2024 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/Cover-photo-2024-11-26T084700.577-142x0-c-default.png)
26.11.2024
#NMInsights Made For Restaurant: 10 totalnie zaskakujących zjawisk w polskich restauracjach AD 2024 [RAPORT]
26.11.2024
#NMInsights Made For Restaurant: 10 totalnie zaskakujących zjawisk w polskich restauracjach AD 2024 [RAPORT]
23.08.2024
Bartosz Paluszkiewicz: Sto lat temu jedzenie było czynnością bardzo intymną, zupełnie jak pocałunek [WYWIAD]
08.08.2024
Koncerty Taylor Swift w Warszawie przyciągnęły fanów z całej Polski, na czym skorzystały lokale gastronomiczne w stolicy [ANALIZA]
09.12.2022
Glovo uruchamia Glovo Local, które pomoże restauracjom i sprzedawcom detalicznym w rozwoju i digitalizacji
14.07.2022
Dom Mody Klif promuje wakacyjną ofertę śniadaniową
30.05.2022
Pod jaką nazwą będą funkcjonować restauracje McDonald’s w Rosji? Są pierwsze propozycje
24.02.2022
Branża restauracyjna z apetytem na bezpieczeństwo. Jakie technologie przyciągną klientów na nowo?
23.12.2021
McDonald’s zmniejsza porcje frytek z powodu deficytu ziemniaków
03.09.2021
KFC, Pizza Hut i Taco Bell wycofują jaja klatkowe ze swoich restauracji na całym świecie
28.07.2021
McDonald’s powołuje zespół ds. obsługi klienta
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu