
26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
08.11.2023
Raport PayPo: Aż 69 proc. klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych
21.02.2023
Płatności odroczone to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w branży retail
07.02.2023
Paris Hilton w nowej kampanii Klarny „That’s smoooth”
15.12.2022
CCC ruszyło z zimową wyprzedażą
30.11.2022
Usługa Klarny „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna dla kibiców Legii Warszawa w Legia FanStore
15.11.2022
PayPo prezentuje nowe brand heroes – PayPoki
08.11.2022
Q4 w e-commerce – na co może liczyć branża w tym roku?
14.10.2022
TATUUM dołącza do grona partnerów Klarny
04.10.2022
Restaurant Week z Klarną – zapłać później za festiwalową rezerwację
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]