
26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
08.11.2023
Raport PayPo: Aż 69 proc. klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych
21.02.2023
Płatności odroczone to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w branży retail
07.02.2023
Paris Hilton w nowej kampanii Klarny „That’s smoooth”
15.12.2022
CCC ruszyło z zimową wyprzedażą
30.11.2022
Usługa Klarny „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna dla kibiców Legii Warszawa w Legia FanStore
15.11.2022
PayPo prezentuje nowe brand heroes – PayPoki
08.11.2022
Q4 w e-commerce – na co może liczyć branża w tym roku?
14.10.2022
TATUUM dołącza do grona partnerów Klarny
04.10.2022
Restaurant Week z Klarną – zapłać później za festiwalową rezerwację
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce