26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
26.02.2024
Piotr Szymczak (PayPo): Klienci kupują z BNPL, bo dzięki temu zyskują swobodę zakupową
08.11.2023
Raport PayPo: Aż 69 proc. klientów BNPL rezygnuje z zakupów w e-sklepie, który nie oferuje płatności odroczonych
21.02.2023
Płatności odroczone to jeden z najszybciej rozwijających się trendów w branży retail
07.02.2023
Paris Hilton w nowej kampanii Klarny „That’s smoooth”
15.12.2022
CCC ruszyło z zimową wyprzedażą
30.11.2022
Usługa Klarny „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna dla kibiców Legii Warszawa w Legia FanStore
15.11.2022
PayPo prezentuje nowe brand heroes – PayPoki
08.11.2022
Q4 w e-commerce – na co może liczyć branża w tym roku?
14.10.2022
TATUUM dołącza do grona partnerów Klarny
04.10.2022
Restaurant Week z Klarną – zapłać później za festiwalową rezerwację
wczoraj
W STS Club liczy się bardziej. Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
wczoraj
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
wczoraj
Fundacja K.I.D.S. przedstawia platformę online, która pomaga rodzicom przygotować się do wizyty w szpitalu
wczoraj
VIII edycja akcji #WszyscyDoWioseł – Bądź dobry na co dzień i w sieci
2 dni temu
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]