07.12.2023
LOT prezentuje safety video. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie
07.12.2023
LOT prezentuje safety video. Projekt powstał we współpracy z Muzeum Narodowym w Warszawie
10.11.2023
Brytyjska linia lotnicza easyJet oferuje kalendarze adwentowe
10.11.2023
W aplikacji Uber w UK można zarezerwować przejazd pociągiem
25.09.2023
Travelist.pl ponownie na podium największych reklamodawców w branży turystycznej. Dotarł do blisko 30 mln Polaków
25.08.2023
Kampania na dobrych torach – Bluerank & POLREGIO
23.08.2023
InPost rozwiązuje kłopoty podróżujących. Bagaż, który nie przejdzie kontroli będzie można nadać w paczkomacie
22.08.2023
„Odkryj city break po swojemu”. Emocje i User Generated Content królują w jesiennej kampanii Grupy eSky
10.08.2023
Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”
09.08.2023
Nowa funkcjonalność dla pasażerów PKP Intercity! W Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet”
08.08.2023
PLL LOT zwiększa komfort podróżujących. Podejmuje współpracę z marką kosmetyków Phenomé
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców