15.10.2025
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
15.10.2025
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
09.10.2025
Upoluj bilet na dokument „Loterie influencerów. Genialny biznes czy przekręt?” [KONKURS]
09.10.2025
Nowy dyrektor programowy Netflixa w Polsce zapowiada premiery, wsparcie dla twórców i rozwój różnorodnych formatów
09.10.2025
Upoluj bilet na Festiwal Kamera Akcja [KONKURS]
09.10.2025
Dlaczego film „Friz i Wersow. Miłość w czasach online” to must seen dla marketerów (mimo 1,9/10 na Filmwebie)
08.09.2025
„WEHIKUŁ”: Nextbike i katowicka szkoła filmowa wspólnie świętują 100-milionowy przejazd rowerem miejskim w Polsce
21.08.2025
Hollywood spotyka ekologię: Samuel L. Jackson w kampanii Vattenfall promuje farmy wiatrowe
12.08.2025
LEGO i studio Aardman Animations łączą klocki i animację poklatkową
23.07.2025
Timothée Chalamet odwiedza surrealistyczny warzywniak w reklamie Cash App
16.05.2025
„The Festival Where You Can”: na festiwalu w Cannes francuska kampania demaskuje obecność papierosów w filmach
wczoraj
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]
2 dni temu
Znamy zwycięzców 26. edycji Effie Awards Poland [PATRONAT]
2 dni temu
Festival Eastern European Design już od 13 do 15 listopada 2025 w Warszawie
5 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
5 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR