Pressroom Rusza ogólnopolski konkurs „Wygraj kieszonkowe od MAOAM!” 27.01.2023 Pressroom Konkurs słodycze Maoam Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Komunikacja Nestle nie będzie kierować reklam do dzieci poniżej 16 roku życia 02.12.2022 komunikacja reklama Nestle dzieci Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Anna Garmada (Slodkie): Słodycze są wyjątkowo wdzięcznymi gadżetami, ponieważ pobudzają zmysły 03.10.2022 marketing Wywiad branding słodycze Poleć FB TW IN 7 7 minut czytania
Pressroom M&M's witają pierwszą nową postać od dekady 28.09.2022 Pressroom słodycze M&M's Brand hero Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Premiera świątecznego katalogu gadżetów reklamowych od firmy Slodkie 13.09.2022 Pressroom gadżety Święta Boże Narodzenie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Największe od 25 lat zmiany marki Milka 05.09.2022 Pressroom rebranding branding logo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Już od 24 sierpnia HARIBO zaprasza na zakupy do pierwszego w Polsce firmowego sklepu! 23.08.2022 Pressroom słodycze Haribo sklep Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Batony Fame MMA i desery od Quebonafide w ofercie Biedronki 28.07.2022 Pressroom Biedronka słodycze Quebonafide Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel rusza z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej 22.06.2022 Pressroom słodycze Kampania Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel promuje limitowaną edycję galaretek nadziewanych Fresh&Fruity Exotic 20.06.2022 Pressroom słodycze Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Skittles organizuje specjalną konferencję prasową i przeprasza konsumentów 01.04.2022 słodycze komunikacja marki Kampania Spot reklamowy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel rusza z promocją Oferty Wiosennej 23.02.2022 Pressroom słodycze Edycja limitowana Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros 02.02.2022 Pressroom film słodycze Oreo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Kolekcjonerskie opakowania M&M'sów nawiązują do znanych okładek płyt 26.01.2022 marketing kultura muzyka słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branding M&M’s stawia na inkluzywność i zmienia wygląd swoich brand heroes 24.01.2022 komunikacja rebranding branding słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Snicker kolejny raz pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą 17.01.2022 Pressroom słodycze Kampania Snickers Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania