Pressroom Batony Fame MMA i desery od Quebonafide w ofercie Biedronki 28.07.2022 Pressroom Biedronka słodycze Quebonafide Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel rusza z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej 22.06.2022 Pressroom słodycze Kampania Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel promuje limitowaną edycję galaretek nadziewanych Fresh&Fruity Exotic 20.06.2022 Pressroom słodycze Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania Skittles organizuje specjalną konferencję prasową i przeprasza konsumentów 01.04.2022 słodycze komunikacja marki Kampania Spot reklamowy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel rusza z promocją Oferty Wiosennej 23.02.2022 Pressroom słodycze Edycja limitowana Wawel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros 02.02.2022 Pressroom film słodycze Oreo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Kolekcjonerskie opakowania M&M'sów nawiązują do znanych okładek płyt 26.01.2022 marketing kultura muzyka słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branding M&M’s stawia na inkluzywność i zmienia wygląd swoich brand heroes 24.01.2022 komunikacja rebranding branding słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Snicker kolejny raz pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą 17.01.2022 Pressroom słodycze Kampania Snickers Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wawel promuje nową Ofertę Okazjonalną 12.01.2022 Pressroom słodycze Wawel czekolada Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Marka Slodkie świętuje 25-lecie 12.01.2022 Pressroom słodycze CRS Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom M&M’s świętują 80 urodziny! 10.12.2021 Pressroom marka słodycze M&M's Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Monika Kowalewska (Wawel): Mówimy do dorosłego konsumenta, w którym na myśl o czekoladzie budzi się dziecko 22.11.2021 marketing Wywiad Monika Kowalewska kampania wizerunkowa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom „Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian 19.11.2021 Pressroom Święta słodycze Colian Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” – świąteczna współpraca marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z frisco.pl 17.11.2021 Pressroom słodycze Wawel Frisco.pl Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ferrero Rocher i Raffaello w nowej odsłonie – marka wkracza do kategorii czekolad premium 09.11.2021 Pressroom słodycze Ferrero Ferrero Rocher Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania