28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
27.02.2024
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z kampanią o groomingu w sieci
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
21.06.2023
PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta
11.05.2023
Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji – rusza kampania edukacyjna
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
03.02.2023
Ruszył nabór zgłoszeń do programu społecznego Pracownie Orange
07.12.2022
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli „data for good” w praktyce [case study]
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia