
23.05.2025
„Bądź prezydentem własnego życia”. Vienna Life w kampanii wizerunkowej nawiązuje do wyborów
23.05.2025
„Bądź prezydentem własnego życia”. Vienna Life w kampanii wizerunkowej nawiązuje do wyborów
26.03.2024
(Under)Writer in Residence, czyli poezja inspirowana roszczeniami ubezpieczeniowymi
25.07.2023
AI Tractable w LINK4: kosztorys szkody już w 30 sekund
23.06.2023
Życie zaskakuje, dlatego warto przygotować się na każdą sytuację – PZU promuje kompleksowość swojej oferty
13.06.2023
CUK Ubezpieczenia wystartowało z nową kampanią. Klienci zobaczą Przyszłość bez czarnych scenariuszy
30.11.2022
Leadenhall Insurance uruchomił nową wersję swojego systemu transakcyjnego
28.11.2022
Marta Maszewska-Danielewicz (Nationale-Nederlanden): Zdajemy sobie sprawę, że negatywne, nieprzewidziane zdarzenia to temat bardzo delikatny
16.11.2022
Matty Cash uczy się języka polskiego w reklamie porównywarki Mubi.pl
22.09.2022
Zmiana na stanowisku prezesa zarządu ERGO Hestii od 2023 roku
16.09.2022
„Jesteśmy z Tobą – online i osobiście”. Rusza nowa kampania Allianz
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu