![#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/Wartosc-rynku-produktow-licencjo-142x0-c-default.png)
12.08.2024
#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]
12.08.2024
#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]
04.07.2024
GfK– An NIQ Company informuje: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż na plusie
05.01.2024
GfK– An NIQ Company ogłasza: W ciągu ostatniego roku nastąpił zauważalny wzrost nastrojów konsumenckich w Polsce
31.10.2023
GfK– an NIQ Company: od pół roku nastroje konsumenckie w Polsce są stabilne
30.10.2023
CPS GfK: Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty
29.09.2023
GfK– An NIQ Company: wrzesień pod znakiem stabilnych nastrojów konsumenckich
25.07.2023
Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku
29.06.2023
Nastroje konsumenckie wciąż na minusie, ale widać odbicie po fatalnej zimie
08.03.2023
Nastroje polskich konsumentów znów spadają
04.01.2023
GfK: to był trudny rok dla polskich konsumentów
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]