![#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/Wartosc-rynku-produktow-licencjo-142x0-c-default.png)
12.08.2024
#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]
12.08.2024
#NMInsights CPS GfK: Rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych [RAPORT]
04.07.2024
GfK– An NIQ Company informuje: nastroje konsumenckie w Polsce wciąż na plusie
05.01.2024
GfK– An NIQ Company ogłasza: W ciągu ostatniego roku nastąpił zauważalny wzrost nastrojów konsumenckich w Polsce
31.10.2023
GfK– an NIQ Company: od pół roku nastroje konsumenckie w Polsce są stabilne
30.10.2023
CPS GfK: Polacy pokochali marki własne. Rynek czekają dalsze wzrosty
29.09.2023
GfK– An NIQ Company: wrzesień pod znakiem stabilnych nastrojów konsumenckich
25.07.2023
Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku
29.06.2023
Nastroje konsumenckie wciąż na minusie, ale widać odbicie po fatalnej zimie
08.03.2023
Nastroje polskich konsumentów znów spadają
04.01.2023
GfK: to był trudny rok dla polskich konsumentów
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]